FANDOM

Alex Fierro
Alex fierro
Dziecko Lokiego
Argr
Żona Thryma
Informacje
Płeć: Trans-/Płynnopłciowa
Kobieta (głównie)
Wiek: 16 lat
Status: Nie żyje
Kategoria: Einherji
Półbóg nordycki
Wygląd
Oczy: Brązowe/bursztynowe
Włosy: Czarne/zielone
Rodzina
Mąż: Thrym (nieoficjalnie)

Chodzi z Magnusem

Matka: Loki
Brat: Fenrir
Jormungandi
Sleipnir
Siostra: Samira Al-Abbas

Hel

Szczegóły
Dom: Boston (dawniej)
Hotel Valhalla
Broń: Garota ze złotych włosów Sif
Misje: Odnalezienie Mjöllnira
Młot Thora: Trzecioplanowy
Galeria
Kliknij, aby wejść na Bifrost
Ten wzór, dwa splecione węże. Nazywane są zazwyczaj wężami z Urnes, od jakiegoś miejsca w Norwegii. [...]. Węże symbolizują zmiany i elastyczność. Bycie zmiennym. Ludzie zaczęli posługiwać się wężami na oznaczenie Lokiego, a jemu się to spodobało. Ale ja uznałam... Dlaczego Loki miałby przywłaszczyć taki fajny symbol? Lubię go. Uczyniłam go moim. Loki nie zabierze na własność symbolu zmian, podobnie jak nie zawłaszczy mnie.

–Stosunek Alex do Lokiego, Młot Thora, str. 306

Alex Fierro - przez większość czasu córka Lokiego, do czasu przyjęcia do Walhalli bezdomna. Jest argrem (osobą bezpłciową), toteż w zależności od płci zmienia swój rodzajnik. Posiada dni typowo męskie, ale najczęściej "jest" kobietą.

Historia Edytuj

Rodzina Alex jest niezwykle wpływowa, co przyciągnęło uwagę Lokiego i sprawiło, że postanowił on uwieść ojca Alex pod postacią "namiętnej rudej". Alex wspomniała, że jej ojca przyciągały takie kobiety, co było jedną z przyczyn ulegnięcia urokowi bóstwa. Dziewięć miesięcy później Loki pozostawił dziecko u pana Fierro - rodzina nie przyjęła tego dobrze, zwłaszcza, iż bóg "otworzył im oczy" i uświadomił ich o świecie nordyckich bogów. Większość swojego życia Alex spędziła piętnowana przez swoje nordyckie pochodzenie oraz bycie osobą zmiennopłciową, co uważano za winę Lokiego.

Mniej więcej dwa lata przed dołączeniem do wojowników Odyna, Alex została bezdomna i zaczęła przemieszczać się po Bostonie. W pewnym momencie mieszkała w schronisku dla nieletnich, w którym w tym samym czasie przebywał Magnus. Pamięta, że nienawidziła tego miejsca.

Umiejętności Edytuj

  • Zmiennokształtność- Alex opanowała do perfekcji zmienianie swojej postaci, zarówno w zwierzęta jak i inne osoby. W przeciwieństwie jednak do swojej siostry, nie ma żadnych oporów przed używaniem odziedziczonych mocy - uważa, że uczyniła je własnymi.
  • Telumkineza (ograniczona)- Alex może w umiarkowanym stopniu przemienić dowolny przedmiot w gotową do użytku broń.

  • Zwiększona siła- nowe ciało Alex zostało od razu przystosowane do walki, czyniąc ją prawdziwą maszyną bojową.
  • Nieśmiertelność- na terenie Hotelu Walhalla Alex nie może umrzeć wskutek żadnych ran ani zaklęć - będzie zmartwychwstawać za każdym razem.