FANDOM

Blitzen
Blitzenchanged-152x229
Krasnolud
Właściciel "Blitzen's Best"
Syn Frei
Informacje
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20 lat
Status: Żyje
Wygląd
Oczy: Czarne
Włosy: Czarne
Wzrost: 165 cm
Rodzina
Ojciec: Bilì
Matka: Freja
Dziadek: Njord
Babcia: Skadi
Wujek: Frejr
Kuzyn:

Magnus Chase

Szczegóły
Dom: Boston
Svartalfheim
Misje:

Plinowanie Magnusa Uwięzienie Fenrira Odzyskanie Mjollnira Służenie Mimirowi

Występowanie
Miecz Lata: Drugoplanowo
Młot Thora: Drugoplanowo
Galeria
Kliknij, aby wejść na Bifrost
- Daj spokój, Blitz. Freja jest twoją mamą. To ważna informacja, którą jakoś pominąłeś.
- Freja jest moją matką - potaknął. - Wiele swartalfów pochodzi od Frei. Tutaj to nic specjalnego. [...] Mówisz, że jestem półbogiem. Ja mówię, że jestem rachunkiem. Mój tata wykonał dla Frei parę kolczyków. Była jego żoną przez jeden dzień.

–- Rozmowa Magnusa i Blitza, Miecz Lata

Blitzen - jest svartalfem (mrocznym elfem), oraz przyjacielem Magnusa Chase'a, nazywany przez przyjaciół Blitz.

Historia Edytuj

Blitzen urodził się jako syn Frei i svartlafa Bilìego. Jego ojciec chcąc zyskać miłość Frei, wykuł dla niej kolczyki. Zachwycona Freja była żoną Bilì'ego, przez jeden dzień. Z ich związku zrodził się Blitzen. Gdy był mały zamieszkał z ojcem w Nidawellirze. Gdy jego ojciec zginął, przy próbie, ponownego spętania Fenrira, jego syn wyruszył do studni Mimira, by zaczerpnąć wody z jego studni. Zanim dotarł do korzeni Ygdrassilu, spotkał Hearthstone'a i uratował, mu życie.

WyglądEdytuj

Będąc svartalfem, Blitzen jest wyższy od przeciętnego Nidawellirczyka, a także przystojniejszy ze względu na płynącą w jego żyłach krew Wanów. Ma ciemną karnację, czarne, elegancko zaczesane do tyłu włosy oraz brodę (w czasie bezdomności niezadbane, pełne różnego rodzaju odpadków). Jego nos, wielokrotnie złamany, obecnie przypomina błyskawicę.

W czasie opieki nad Magnusem, Blitzen zmuszony był do ubierania się jak bezdomny. Syn Frejra opisywał go wtedy jako bezdomnego księdza wampira, ze względu na jego ciemne ubrania, zakrywające go w całości.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy tylko stanie w nasłonecznionym miejscu, przemienia się w kamień.
  • Jest czyściochem, nie lubi brudu.
  • Interesuje się modą. W "Młocie Thora" otworzył sklep ,,Blitzen's Best"
  • Jak każdy mroczny elf, potrafi nadawać kamieniom właściwości plastyczne.