FANDOM

Blitzen
Blitzenchanged-152x229
Krasnolud
Właściciel "Blitzen's Best"
Syn Frei
Informacje
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20 lat
Status: Żyje
Wygląd
Oczy: Czarne
Włosy: Czarne
Wzrost: 165 cm
Rodzina
Ojciec: Bilì
Matka: Freja
Dziadek: Njord
Babcia: Skadi
Wujek: Frejr
Kuzyn:

Magnus Chase

Szczegóły
Dom: Boston
Svartalfheim
Misje:

Plinowanie Magnusa Uwięzienie Fenrira Odzyskanie Mjollnira Służenie Mimirowi

Występowanie
Miecz Lata: Drugoplanowo
Młot Thora: Drugoplanowo
Galeria
Kliknij, aby wejść na Bifrost
- Daj spokój, Blitz. Freja jest twoją mamą. To ważna informacja, którą jakoś pominąłeś.
- Freja jest moją matką - potaknął. - Wiele swartalfów pochodzi od Frei. Tutaj to nic specjalnego. [...] Mówisz, że jestem półbogiem. Ja mówię, że jestem rachunkiem. Mój tata wykonał dla Frei parę kolczyków. Była jego żoną przez jeden dzień.

–- Rozmowa Magnusa i Blitza, Miecz Lata

Blitzen - jest svartalfem (mrocznym elfem), oraz przyjacielem Magnusa Chase'a, nazywany przez przyjaciół Blitz.

Historia Edytuj

- A Blitzen, syn Frei?- uśmiechnąłem się do mojego kumpla krasnoluda, którego oczy zawilgotniały- Wygrał z Eitrim Juniorem w konkursie kowalskim w Nidawellirze. Jest najlepszym projektantem mody w dziewięciu światach. Zeszył magiczny worek na kręgle Malucha! Z gołymi rękami stanął do walki ze smokiem Aldermanem i zmusił potwora do wycofania się. Jego opatentowane krawaty ze stali nierdzewnej i ekspandokaczki należą do żelaznego repertuaru jotuńskich koszmarów sennych!

Magnus o Blitzenie podczas flytingu z Lokim, Statek Umarłych

Blitzen urodził się jako syn Frei i svartlafa Bilìego. Jego ojciec chcąc zyskać miłość Frei, wykuł dla niej kolczyki. Zachwycona Freja była żoną Bilì'ego, przez jeden dzień. Z ich związku zrodził się Blitzen. Gdy był mały zamieszkał z ojcem w Nidawellirze. Gdy jego ojciec zginął, przy próbie, ponownego spętania Fenrira, jego syn wyruszył do studni Mimira, by zaczerpnąć wody z jego studni. Zanim dotarł do korzeni Ygdrassilu, spotkał Hearthstone'a i uratował, mu życie.

WyglądEdytuj

Będąc svartalfem, Blitzen jest wyższy od przeciętnego Nidawellirczyka, a także przystojniejszy ze względu na płynącą w jego żyłach krew Wanów. Ma ciemną karnację, czarne, elegancko zaczesane do tyłu włosy oraz brodę (w czasie bezdomności niezadbane, pełne różnego rodzaju odpadków). Jego nos, wielokrotnie złamany, obecnie przypomina błyskawicę.

W czasie opieki nad Magnusem, Blitzen zmuszony był do ubierania się jak bezdomny. Syn Frejra opisywał go wtedy jako bezdomnego księdza wampira, ze względu na jego ciemne ubrania, zakrywające go w całości.

podczas czytania wielokrotnie ma się wrażenie, że Blitzren jest powściągliwy w okazywaniu uczuć i czuje się lekko zakłopotany gdy ktoś tak owe uczucia okazuje jemu. Stawia dobro przyjaciół nad swoje własne, potrafi wiele poświęć w obronie przyjaźni.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy tylko stanie w nasłonecznionym miejscu, przemienia się w kamień.
  • Jest czyściochem, nie lubi brudu.
  • Interesuje się modą. W "Młocie Thora" otworzył sklep ,,Blitzen's Best"
  • Jak każdy mroczny elf, potrafi nadawać kamieniom właściwości plastyczne.
  • gdy nikt mu nie przeszkadza i ma dużo czasu potrafi zrobić wiele pożytecznych rzeczy np łóżko słoneczne w swoim domu, na którym Hearth mógł zażyć trochę światła słonecznego, gdy był Nidawellirze. Jednak gdy się denerwuje zdolność ta go opuszcza i nie potrafi stworzyć wtedy nic, prócz kaczek.