FANDOM

Mallory Keen
Mallory-keen2-152x229
Mak
Informacje
Płeć: Kobieta
Wiek: ~17 lat
Status: Nie żyje
Kategoria: Einherji
Półbóg nordycki
Wygląd
Oczy: Zielone
Włosy: Rude
Rodzina
Matka: Frigg
Szczegóły
Dom: Belfast, Irlandia (dawniej)
Hotel Walhalla (19. piętro)
Broń: Nóż
Misje: Uwięzienie Fenrira

Schwytanie Magnusa Chase'a

Występowanie
Miecz Lata: Epizotycznie
Młot Thora: Epizotycznie
Galeria
Kliknij, aby wejść na Bifrost
Halfborn nachylił się do mnie.
- Nie przejmuj się Mallory. To dobra dziewczyna, kiedy już pogodzisz się z faktem, że jest strasznym człowiekiem.

–Esencja egzystencji Mallory, Miecz Lata, str. 122

Mallory Audrey Keen - einherji, mieszkanka Hotelu Valhalla z piętra XIX. Zakochana (z wzajemnością) w Halfbornie Gundersonie.

Historia Edytuj

Mallory urodziła się w Belfaście w latach 50-tych XX wieku, a dorastała podczas konfliktu między katolikami i protestantami. Z racji iż miesiąc wcześniej zginęło dwoje członków jej bandy, Mallory, podpuszczona przez Lokiego , 21 lipca 1972 podłożyła bombę w jednym z autobusów, przekonana, że w środku będą znajdowali się angielscy żołnierze. Zaczęły ją jednak dręczyć wyrzuty sumienia, dlatego zawróciła się. Po drodze spotkała starszą kobietę (skrytą pod magią Friggę), która potwierdziła jej przypuszczenia dotyczące podróżujących autobusem osób i zachęciła do naprawienia błędu. Podarowała jej także niezniszczalne sztylety, twierdząc, że mogą się jej przydać. Dziewczyna zginęła z bronią w dłoniach, ratując przed śmiercią wiele dzieci.

Wygląd Edytuj

Według Magnusa, Mallory to całkiem ładna dziewczyna. Ma zielone oczy i, podobnie jak 14% populacji swojego kraju oraz jej matka, rozwichrzone, rude włosy. W porównaniu ze swoimi towarzyszami jest dosyć drobną osobą, posiada jednak dużą siłę i zwinność, rekompensującą niepozorną budowę ciała.

Ciekawostki Edytuj

  • Dziewczyna z wyglądu przypomina Rachel Elizabeth Dare, jedną z bohaterek innej serii Riordana.
  • Możliwe, że ma egipskie korzenie, ponieważ rodzeństwo Carter i Sadie, taż mają ttonazwisko, a ich przodgowie byli potężnymi magami.